Ešte raz predloha

MS ms na midkemia.sk
Pátek Prosinec 16 20:40:52 CET 2011

Zdravím ,

opäť sa vraciam k predlohe ale trochu inak.
Ako sa Vám darí tlačiť obojstranné predlohy na fóliu.  Mne sa to zatiaľ uspokojivo nepodarilo tak aby som spojil TOP a BOTTOM aby sa dokonale prekrývali všetky rohy DPS.
Vždy tam mám tvarové skreslenie, aspoň minimálne.  Myslím že je to spôsobené nerovnomerným posúvaním fólie v tlačiarni.
DPS sa vyrobiť z toho dá ale zväčšuje sa zbytočne nepresnosť.
Tlačím priamo z GSView cez PostScript driver. Skúšal som aj nalepenie fólie na papier.
Ako to riešite ? či je to len problém mojej tlačiarne , mám HP LJ 1200.

M.Stanko