OT Reference na dodavatele IT

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Prosinec 16 16:21:34 CET 2011

Zdravim,

nechcem kazit vianoce ale servery SuperMicro
sme mali (par kusov) boli vcelku za dobru cenu.
Problem bol vsak, ze ked sa naplnilo diskove pole
na maximum (9 diskov) nezvladal to zdroj a servery boli
kazdu chvilku v oprave (vzdy ta ista zavada, vadny zdroj)
Po tejto skusenosti sme ich prestali kupovat.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, December 16, 2011 2:45 PM
To: HW-news
Subject: OT Reference na dodavatele IT

Zdravim,

poptavame momentalne 5 serveru za cca 1.2MKc a podle vseho do finale postoupily dve firmy z cehoz jednu zname (dodava nami dlouho pouzivane
Delly) a druha je naprosto neznama nemecka firma Thomas Krenn AG.

Nemci nabizi za stejne penize lepsi konfiguraci a stejny servis. Bohuzel chybi mi absolutne nejake reference v CR a momentalne se hraje do cas (do konce roku). Takze shanim co se da abych o nich neco zjistil.
Nemate nekdo nejake osobni zkusenosti s touto technikou a dodavatelem?

Abych pravdu rekl tak vlastne ani netusim zda to jsou jejich vyrobky nebo to nejak montujou z nejakych univerzalnich dilu. Co jsem videl specifikace tak treba v serverech jsou boardy od SuperMicro.

Vzhledem k tomu, ze jde o kriticke servery pro nas provoz tak bych radeji sahnul po tom co nam jede leta v serverovnach, ale bohuzel vyberove rizeni verejne zakazky se nepta kdo je kdo.

Tohle je napriklad jeden z poptavanych serveru:
http://www.thomas-krenn.com/cs/produkty/virtualizace/vmware-server-systemy/certifikovane-systemy/5654/sc825-server-westmere.html

--
Radek Vicek