OT Reference na dodavatele IT

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Prosinec 16 14:57:42 CET 2011

V Computeru vychazi priloha Connect a tam se o nich nedavno psalo, tusim
ze ten clanek byl slovensky. Ja vim, ze je to jejich PR, ale pokud si
pamatuji, tak tam psali ze je skladaji primo v Nemecku podle objednavek
zakazniku, chlubili se kvalitou, servisem atd.
Pripdane mohu neco dohledat.

Martin Hanek