pred-Vianocna HW-listovica BA (SK)

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Prosinec 16 12:02:44 CET 2011

 Dobry den,

zatial to vyzera takto:

Balu		19 20 21 22 23 ...
Andy J.		                  27 28 29 30
Jan Zuffa	19 20 21 22          28 29
Milan Ml.	                  27 28 29 30
Riso K.		19 20 21 22 23

Wek sa zatial neozval, ale kedze mam este v pamäti jeho slova "dufam, ze nebudete mat pitku den pred vianocami", tak 23.12. skrtam.

Navrhujem teda termin 21. alebo 22.12. 19:00 v Bratislavskom mestianskom pivovare na Drevenej ulici (este dom tam nikdy nebol).
Ak sa teda dohodneme na jednom termint, tak by som poprosil bratislavcanov, aby tam teda rezervovali miesto.

Richard Kaliciak