Jeste k tonerum do tiskaren...

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 15 16:31:10 CET 2011

> Co budete delat az ty tiskarny nebudou? I ted uz to zase takovej zazrak
> neni - repas se zarukou 6 mesicu stoji 1500-2000Kc - je to naprosto
> narazove, ze zrovna nekde jsou.

Jistě, musíte koupit tehdy, když je mají, případně trochu hledat a
shánět. Vhodná tiskárna se dá koupit za podstatně méně, než píšete a s
delší zárukou, když už na ní trváte.

> Stejne tak muzete zjistit, ze az si
> priste koupite tu flasticku s tonerem, ze je v nem neco jineho a vas
> postup nefunguje.

Ano, taky se zítra nemusím probudit, může být válka, nepůjde proud....
Co je tohle za argument??? Nehledě k tomu, že předpokládám, že do
jednoho typu cartridge se složení měnit nebude.

> Co se tyka poskozeni valce a spol. - valec do te OKIny stoji 2/3 cele
> tiskarny - myslite tedy ze mam risknout tech 5 tisic a na zkousku tam
> nasypat jinej toner? Ze jsou laserovky na naplne haklive vim moc dobre -
> problem je ze to tiskne ale na valci co ma vydrzet treba 30.000 stran
> natocite jen tretinu.

Opakuji - není třeba kupovat tak drahé věci. Repas či alternativní toner
do LJ 6L stojí cca 500 - 700 Kč (s novou náplní).

> Vase reseni jste sem psal, ale to neznamena, ze to tak pujde delat
> donekonecna - pokud vetsina novych tiskaren ma toner jinej tak se musi
> najit nejaky postup jiny.

Žít taky nebudete donekonečna. Klidně lze koupit těch starších tiskáren
víc a prakticky zaručeně Vám vydrží do konce aktivního života. Můžete k
tomu mít i vhodné PC za pár babek, dokonce i operační systém a vhodnou
aplikaci. Prostě pracoviště na daný účel.

Ale dělejte si co chcete, už jsem to taky psal. Kromě toho jsem ten
"povzdech" myslel obecně, nikoliv jen na Vás.

---
Jirka