spinany zdroj, galv. oddeleny s vice vystupy

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 15 12:49:35 CET 2011

 15.12.2011, 12:46:35

Nejmensi ruseni bude mit toroidni traficko s prostorove oddelenym
primarem, krmene sinusem. Ovsem ucinnost nebude nic moc.
Muzete zkouset vytvorit ten sinus pomoci PWM, ale to uz je jakejsi
vyvoj.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz