Predloha pro negativni rezist

Martin Locker locker na vosrk.cz
Čtvrtek Prosinec 15 11:14:48 CET 2011

Zdravím,

opravdu je většinou problém v toneru. Novější typy už na výpary moc nereagují.
Předlohy dělám nějraději na straré LJ5000. Donedávna jsem na zčernění
používal jakýsi sprej (dostal jsem ho v tiskárně, kde to používali na zčernění předloh
pro offset),  ten byl ideální. Pauzák s vytisknutým motivem se střiknul a po 5 minutách
uschl a toner byl krásně černý. Sprej mi došel (zkusím se po něm někde podívat),
tak jsem přešel na acetonové výpary, funguje to, ale musím to nechat cca 1 hodinu a stejně mám
pocit, že s tím sprejem to bylo lepší.

Minulý měsíc jsme měli LJ5000 v opravě, a tak jsem zkoušel HP P1006 a tragedie:
1. toner se na pauzák blbě chytá (buď špatný pauzák - stejný i do LJ5000, nebo málo zapíká)
2. na aceton téměř nereaguje.

Jinak s tímto postupem (sprej) není problém mít vyrobený plošňák i za půl hodiny
(tisk + zčernění 5 minut, osvit 8 minut, leptání 15 minut). Od té doby, co jsem vyzkoušel
fotocestu, tak už jsem jinak DPS nedělal.

Martin Locker