Predloha pro negativni rezist

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 14 19:16:06 CET 2011

obe metody maji problem v tom, ze nejste schopen to nanaset dostatecne
presne a jemne

O tom kresleni lakem jsem premyslel, ale vracet se ke kresleni plotrem
opravdu nechci.

Aby to fungovalo tak byste ten lak musel strikat podobne jako hlava v
inkoustovce a to se doma bude realizovat asi tezko.

S pozdravem
Radek Vicek