[OT] Fastcgi v C na Lighttpd?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Středa Prosinec 14 17:39:30 CET 2011

To ano, u Fast CGI to je podobne, ale ta binarka by mela bezet porad a odpovida na pozadavek serveru, cili se usetri rezie nutna na spusteni pri kazdem pozadaku, pricemz komunikace jede pres pipe nebo TCP.
Na to se musi lighttp nejak nakonfugurovat,  osobne aktualne resim jak vubec prelozit aplikaci pro FastCGI v C
Pokud tedy spojime Hello world s pokusem o pocitadlo pozadavku,

#include "fcgi_stdio.h"

void main(void)
    {
        int count = 0;
        while(FCGI_Accept() >= 0) {
            printf("Content-type: text/html\r\n");
            printf("\r\n");
            printf("Hello world!<br>\r\n");
            printf("Request number %d.", count++);
        }
        return(0);
    }

teoreticky, realne se mi to nedari prelozit
undefine reference to FCGI_printf respektive
undefine reference to FCGI_Accept

>Jako vyvojové prostředí v Linuxu pro C jsem použil Eclipse. GnuC.
O Eclipse jsem uvazoval, ale je snad primarne pro Javu a na pouziti s C se musi nejak prekonfiguravavat a z toho mam trochu strach.

PB