Jaky filesystem na 8GB SSD disk?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Prosinec 14 16:03:11 CET 2011

Napada ma, ze dolezite (systemove subory)
sa mozu fragmentovat windows updatami. Takze by mohlo stacit
pustat defrag po instalacii updatov.
Co ma vsak prekvapuje, ze sa po boote defragmentuje aj pagefile.
Ocakaval by som, ze sa po starte do neho zapisuje nanovo.
Naco by v nom boli data, ktore su po reboote neaktualne?

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Dawid Ferenczy
Sent: Wednesday, December 14, 2011 2:40 PM
To: HW-news
Subject: Re[2]: Jaky filesystem na 8GB SSD disk?

Puvodni zprava "Re: Jak? filesyst?m na 8GB SSD disk?" od "HW CNCnet.info (hw-list na list.hw.cz)" z 10.
prosince 2011, 9:59:40,
msgid:4EE31F7C.4080903 na cncnet.info (1541 bajtu):

HCi> NTFS ma jeden zasadni problem a tou je velmi casta fragmentace
HCi> souboru - s tim souvisi jeho pomalost, pokud jsou dulezite soubory fragmentovany.

Na  reseni  tohoto  problemu jsem dlouhou dobu pouzival program PageDefrag od SysInternals. Ten vsak zatim nefunguje na Windows 7, ale nedavno jsem objevil Defraggler od Piriform, ktery funguje stejnym zpusobem.  Da  se naplanovat spusteni jednorazove pri pristim nebo automaticky pri kazdem bootu a SW pri startu Windows provede defragmentaci dulezitych systemovych souboru - pagefile, soubory registru atp. - jeste drive, nez Windows tyto soubory zacnou pouzivat. Za behu jiz tyto soubory defragmenovat nelze.  Pri  prvnim bootu muze tato operace, predevsim v zavislosti na velikosti a stavu fragmentace pagefile,  trvat  i nekolik minut. Kdyz se ale tato defragmentace provadi pri kazdem bootu (coz je v mem  pripade  jednou  za  nekolik  dnu az tydnu, typicky 14 - 30 dnu, dle potreby napr. po instalaci updatu apod.), tak to start Windows zpomali temer zanedbatelne. Rozhodne mohu doporucit.

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy