Stavba serveru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Prosinec 14 15:56:39 CET 2011

U takové sestavy pravděpodobně odejde deska. Za tři roky už nepůjde sehnat
stejná, takže je možný, že několik dnů jeden stroj nepojede a během té doby
může odejít i ta druhá deska nebo třeba zdroj.
Kancelářských strojů mně rukama projde docela dost a o spolehlivosti se
opravdu nedá mluvit. Odchází všechno, desky, zdroje i disky. Především pak
desky MSI jsou opravdu shity nejhrubšího kalibru. Tuto cestu bych opravdu
raději nevolil...