[OT] Fastcgi v C na Lighttpd?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Středa Prosinec 14 15:50:58 CET 2011

Trochu se vratim ke svemu dotazu z minuleho mesice. Zvolil jsem web server Lighttpd, podle http://www.lighttpd.net/ by mel server podporovat Fast CGI a to vcetne jazyka C, bohuzel jsem nenasel zadne blizsi informace itealne jednoduchy priklad takove male Hello world v C koncici na strance zabrazovane Lighttpd.
Neporadite kde neco takoveho najit?

Jake prostredi pouzivate pod Linuxem pro vyvoj v C? Zkousel jsme KDevelop, ale jsem z toho spise na prasky, po 30min se mi porad nepodarilo prelozit ani klasicke Hello world. Narazim na problem, ze Kdevelop nejak vyzaduje cmake a nakonec stejne hleda a nenajde make.
Vi a make neradit, zatim popuzivam interni editor v mc a leze mi to na mozek.

PB