Predloha pro negativni rezist

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 14 15:41:01 CET 2011

Já si to vždycky představoval tak, že se do MCU bude posílat gerber. Ale je
fakt, že takhle by to mohlo být výrazně jednodušší.

... A už lituju toho, že jsem nedávno vyhodil starou laserovku - s ní by to
totiž bylo ještě jednodušší.

PH

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
No mechanicky bych to nevidel snad az tak cerne - nejakej krizovej stul
bych urcite nasel (dostatecne presnej). Nejake male krokace by se take
nasly, drivery mam vlastni.

Otazkou je jen cim a jak to ridit a z ceho nabirat data.
Zrejme idealni by bylo jezdit jako inkoustovka sem tam a blikat na plosnak.
Pak by asi slo cist v PC nejakej BMP s predlohou se stejnym DPI jako ma
driver/mechanika a posilat to jen jako informaci krokX,krokY,laserOn s
tim ze krok je jen -1,0,1 a laser je 0/1. Na to by mel stacit malej MCU
pres seriovou linku.