Mech: Zkusebni zarizeni elektropohonu.
Vláďa Anděl
vaelektronik na vaelektronik.cz
Středa Prosinec 14 15:38:47 CET 2011
Nebo místo zubového čerpadla pístkové, vypadá to takhle
http://del42sa.rajce.idnes.cz/Hydraulicke_cerpadlo_5_pistkove/
U některých je úhel destičky s pístky měnitelný a tím se řídí poměr
množství/tlak. Na některých lokomotivách jsou s tím dělané hydraulické
převody a taky se malýma čerpadlama a hydromotorama na mašinách pohánějí
větráky. Pak by škrtící ventil mohl být na pevno, přece jen ten
elektricky regulovaný je dost drahá sranda. Je otázka, co by vyšlo levněji.
Anděl
>> Co nejake zubove cerpadlo a skrtici ventil ? Olejovy okruh se zasobnikem
>> odkud cerpa to zubove cerpadlo, pak nejaka vyrovnavaci tlakova nadoba
>> a nasledne skrtici ventil pres ktery se to vraci do zasobniku.
>>
>> Otacky davaji zhruba objem, tlak v nadobe proti kteremu to pracuje krat
>> objem da kroutici moment. S nejakym sevorizenim ventilu napojenym na
>> snimac tlaku by to mohlo udrzovat momentovou zatez s rozumnou presnosti.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list