Stavba serveru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Prosinec 14 12:13:51 CET 2011

To už se dostáváme na cenu 10.000Kč/ks a to už je pouze trošku lepší
kancelářský stroj. U nonstop provozu něco takovýho pět let nevydrží ani
omylem ani ve dvou kusech a moc bych se nedivil, že by nastal výpadek obou
strojů současně.
To bych opravdu raději dal dvacet do jednoho stroje a je jedno, jestli to
bude značka nebo něco stavěnýho.