Predloha pro negativni rezist

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Prosinec 14 10:18:16 CET 2011

To je právě to. Fix je už trochu vyschlý. Nařeďte ho lihem a bude to plochu pokrývat. Přesně typ, který používám mohu říci až v pátek kdy se dostanu domů. Ale byl to nějaký nejběžnější a nejlevnější typ z prvního papírnictví. Předtím jsem měl tuším nějaký DONAU (nebo tak nějak) a taky fungoval velmi dobře.

Jo a teď mi došlo, nevím jestli si rozumíme. Mluvíme o stíratelném fixu na školní tabule. Je to takový ten fix co se s ním na prezentacích maluje po bílé tabuli a pak se vezme hadr a utře se to. Běźně to koupíte v papírnictví. Celý postup jak to dělám najdete zde: http://ok1uga.nagano.cz/foto_dps.htm

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, December 14, 2011 9:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: Predloha pro negativni rezist

No a jaky to je fix? Ja zkousel nejake fixy co jsem sebral detem, ted
jsem jim tady sebral ten na flipchart a oba fixy na folii i na samotnem
toneru se slevaji jak kdyby to bylo mastne (neni).

Kdyz ale vezmu pernamentni fix (zrejme lihovej) tak to zase nejde umejt
(pokud to nevezmu lihem).

Radek Vicek