Predloha pro negativni rezist

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Středa Prosinec 14 10:04:24 CET 2011

>Stary Kicad delal rozlitou med podle toho jak hruby byl rastr v okamziku
prikazu "fill zone"

>novy Kicad od verze 5 vyhodi dialogove okno kde se to da nastavit

Myslím, že sa tam i mne objaví dialógové okno a asi sa to tam dá nastaviť
ale mne to zúbkovanie nevadí, tak som s tým nelaboroval. Ale skúsim to. Ja
nemám až tak starý Kicad, je to len predposledná verzia, mám ju asi pol
roka. Vznikla tu diskusia o úprave toneru chemicky, či tým fixom na tabule.
Tak ako mnohým iným to nefunguje ani mne. Skúšal som acetón, čistý toluén,
C6000 ale na môj toner to nemá obsolútne žiadny vplyv. Aj po polhodinovom
pôsobení je toner suchý a nezmenený. Fix na tabule sa chová, ako to popisujú
ale konečný výsledok je nulový, to znamená, že žiadne lepšie krytie, či
kontrast nie je pri porovnaní s neupravenou verziou viditelný. Ten
"ovplyvniteľný" toner je zrejme lepivý a fix na ňom drží. Mne sa to všetko
zotrie aj keď ho stieram veľmi opatrne. Ale mne funguje fotocesta s
negatívnym i pozitívnym rezistom dobre i bez tých úprav. P.B.