Predloha pro negativni rezist

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 14 09:57:30 CET 2011

No a jaky to je fix? Ja zkousel nejake fixy co jsem sebral detem, ted
jsem jim tady sebral ten na flipchart a oba fixy na folii i na samotnem
toneru se slevaji jak kdyby to bylo mastne (neni).

Kdyz ale vezmu pernamentni fix (zrejme lihovej) tak to zase nejde umejt
(pokud to nevezmu lihem).

Radek Vicek