Predloha pro negativni rezist

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Prosinec 14 08:09:53 CET 2011

No já nevím. Já používám fix na tabule a výsledky jsou geniální. Už jsem tu párkrát jsem tu popisoval příhodu kdy jsem zapoměl že exponuji desku a nechal jsem ji tam cca 2,5 hodiny (normálně používám 20-30 minut). Přesto byl tišťák v pořádku jako vždy. Jen vývojka umyla i ty černé okraje v rozích desky :-). Po začmárání fixem je deska zcela kontrastní, neprůsvitná. Jediný problém může být ve vytření fixu z velmi jemných motivů - musí se prostě stírat velmi opatrně aby se nepoškodil toner. Zrovna tento víkend jsem tak dělal DPS kde je IO s roztečí vývodů 0,3mm a spoje s tloušťkou 0,2mm. To považuji asi tak za limit co lze ještě touto metodou splehlivě udělat.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Lukas Burda
Subject: Re: Predloha pro negativni rezist

> Ještě jsem neviděl laserovku, která udělá dostatečně sytou předlohu
> (nedovolím si tvrdit že neexistuje). Použijte trik s fixou na tabule a
> bude po problému.

Me se neosvedcil ani aceton, ani fixa. To co nam leze z nejaky oki tiskarny na aceton nereaguje a stiratelna fixa to nevylepsi. Nastesti delam jen mensi tistaky (8 cm x 10 cm) s tloustkou car/mezer 0.2mm+, takze neni problem, to pri priprave prdnout dvakrat vedle sebe a pouzivat folii dvojitou. Pri tisku obou "pulek" vedle sebe na jednu folii se to zvladne "nerozjet".

Lukas Burda