OT: shazam, bolo: Jen si pekne ty "in" telefony kupujte...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Prosinec 14 06:28:48 CET 2011

Zdravim,
  ja mam taky zdarma. Jde o verzi pro Android. Lokalizaci (u mne GPS nechce,
staci mu hruba pomoci site) chce proto, aby geograficky mapoval zajem o ruzne
styly a druhy hudby, coz ma pomoci nahravacim spolecnostem lepe cilit na
ruzne geograficky vazane cilove skupiny. Cili zase spionaz, ale vicemene
anonymni, tuto bych byl asi ochoten tolerovat a chapu jeji vyznam :-).
  S pozdravem Pavel