OT: Jen si pekne ty "in" telefony kupujte...

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Prosinec 13 22:54:31 CET 2011

Pokud se nepletu, tak každý Android má Radio část, která je uzavřená a
výrobce do ní nikoho nepouští. Je to část odpovědná za veškerou komunikaci
(GSM, WIFI, BT, GPS). A v této části může být prakticky cokoliv.
Já si sice můžu do mobilu nacpat třeba CyanogenMod očištěný od všeho včetně
Google Apps, ale nad ním je stejně pořád Radio a nemám jinou možnost, než
použít to originální od HTC.

PS: Už se tu psalo o Shazamu, v rámci akce (10 miliard downloadů aplikací)
ho teď Market nabízí za 2Kč + pár dalších ne tolik zajímavých aplikací.
Seznam se mění denně.