Predloha pro negativni rezist

Úterý Prosinec 13 22:35:40 CET 2011

Na nove verzi me zejmena zaujala nova moznost (nebo jsem ji aspon na te
lonske nenasel) nastavit jednotlivym sitim v tabulce defaultni sirku,
via a asi jeste neco, to mi chybelo.... Taky moznost editace spoju mi
prijde vylepsena ale zas tak casto to nepouzivam. Je fakt, ze proti
stare je tam dost veci jinak a nejmene hodinu jsem si na to zvykal ;-)
Co mi chybi dal je moznost srafovani ploch s rozlitou medi jak jsem to
delal u Orcadu.