OT: USB kabel pre audiofilov

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 13 17:39:51 CET 2011

 13.12.2011, 17:36:02

Ja bych rozlisoval, mezi ryzim altruismem a ryzi blbosti.
V samotnem prodeji cehokoliv zbytneho za x nasobek vyrovni ceny
nevidim nic spatneho. Jiste vyhrady mam ke zpusobu marketingu, ale
jeste vetsi vyhrady mam napr. k reklame zamerene na deti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz