virniky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 13 17:37:17 CET 2011

On ten virnik neni zadne terno, je to jen o neco malo lepsi nez padak s
mot. krosnou na zadech. Nevim ted presne co musite udelat, abyste virnik
dostal do stavu, kdy uz nemate v podstate jinou moznost nez zavrit oci a
promitnout si celej zivot - naposled.

Litat s tim proste neni zadna prca a i dost zkusenych lidi se na tom
potlouklo nebo zabilo.

S pozdravem
Radek Vicek