OT: USB kabel pre audiofilov

AZE aze na seznam.cz
Úterý Prosinec 13 16:55:05 CET 2011

Mnozí z těchto audiofilů jsou poučení techničtí anafabeti se znalostmi o
elektrice a akustice jako ekologisté o ekologii, v kombinaci se snobstvím.
Tyto lidi nikdo nepřesvědčí, že USB kabel za tři pětky může "hrát" stejně
jako kabel za 3k USD. Oni to prostě slyší. Nevidím důvod bránit jim ve
štěstí kupovat stříbrnozlaté dráty s kulatým zvukem.
AZE

----- Original Message -----
From: <Cihak na dkv.cst.cd.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 13, 2011 3:24 PM
Subject: RE: Re[2]: OT: USB kabel pre audiofilov

To je otázka. Měl byste pravdu kdyby kupující nebyl masírován a přesvědčován
o tom, že právě toto je to jediné a poslední co mu ještě chybí ke zcela
dokonalému poslechu. Neboli - kdyby kupující nedostal zavádějící či
nepravdivé informace pravděpodobně by si kabel nekoupil. Ale mnohým lidem
kteří nemají technické vzdělání které jim umožní posoudit taková tvrzení
prostě nezbývá než věřit "odborníkům".

Když jsem potřeboval nový zub taky jsem se s lékařem nehádal ale nechal jsem
si od něj doporučit vhodnou variantu (a pak ji zaplatil).

Rozdíl mezi skvělým kšeftem a zlodějnou vidím právě v poskytnutí pravdivých
informací. Nedávno jsem měl příjemný zážitek, kdy jsem přišel do prodejny
techniky ve které se nevyznám. Vysvětlil jsem prodavačovi co a proč
potřebuji. On mi řekl, že zboží které chci sice mají ale patrně bych byl
zklamán že nebude splňovat parametry které jsem si vysnil. V podstatě mě
odradil od toho abych si od něj něco koupil protože to považoval za
nesolidní přístup (tak mi to řekl). Dopadlo to dobře, v debatě padlo že jsem
na internetu viděl zboží, které moje požadavky splňovalo. A oni mi ho
objednali a přišlo mě to ještě o chlup levnějí než na tom internetu :-).
Takovému prodavači jsem rád udělal kšeft. A příště už se nebudu zdržovat
vymýšlením a prolézáním obchodů a půjdu přímo za ním.

Martin.