[OT] Linux voyage na Wrapu?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Úterý Prosinec 13 15:56:29 CET 2011

Tak to skutecne delal ten WD, hosi maji v konfiguraci nastaveno refresh 15s a ocividne to nestihlo najet.
Byl bych prisahal, ze jsem hodnotu menil na 60s, ale zrejme opet zvitezil editor  vi a mzena se neulozila.

Apropo jak je to s balickovacem v debianu.
Predpokladal jsme, ze kdyz dam
apt-get install mc mel by se mi stahnout a nainstalovat balicek Midnight commaderu, lae dopadnu takto:

apt-get install mc
Reading package lists... Done
Building dependency tree
Reading state information... Done
E: Unable to locate package mc

?
V kazdem poripade diky donutilo me to znovu se podivat na konfiguraci WD a najit nezmeneny casovy interval pro refresh

PB

> On Mon, 12 Dec 2011, bosorka.p na seznam.cz wrote:

> [   44.048428] wd_keepalive (1568): /proc/1568/oom_adj is deprecated, please use /proc/1568/oom_score_adj instead.
> Starting watchdog keepalive daemon: wd_keepalive.

Nemuze to delat ten watchdog daemon ? Ze by zapnul watchdog ale pak
chcipnul kvuli nejakym problemum a diky tomu ze se nezapisuje do wd
registru tak wd zrebootuje stroj ?

Spusteni samotneho kernelu s boot parametrem "init=/bin/bash"  taky
vede k rebootu nebo to zustane v read only rezimu v shellu ?