virniky

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Prosinec 13 14:55:08 CET 2011

Prave nedavno siel dokument na Spektre, alebo Exploreri o virnikoch v
medzivojnovom obdobi a tesne po 2.sv. vojne. Vtedy si predstavovali,
ze budu mat uspech, ako auta. Vyvijali ich v duchu hesla "lietadlo do
kazdej rodiny", s tym, ze virnik je lepsi, lebo mu staci kratka
vzletova a pristavacia draha. Nejaka firma mala vyrobenych dost vela
funkcnych prototypov a predpokladala, ze ich zacne hromadne vyrabat s
uspechom, aky mal Ford T. No nejak to zakapalo..

Neviem si predstavit ten dopravny chaos vo vzduchu a nad obyvanymi
stvrtami, keby mal virnika kazdy, kto chce (vid prasata za volantom
aut).

miro