OT: Dalsi multicopter

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Prosinec 12 22:20:15 CET 2011

Je zajimave jak takove zajimavosti, prevedou cinaci behem par mesicu do
prodejne podoby.
Ja jsem pred dvema lety nasel jedoho nemce, ktery tohle vyvinul a
prodaval britske polici za pul milionu kus (GPS , kamera)
No a dnes to je za par tisic skoro ve stejnem provedeni
http://www.youtube.com/watch?v=tDRKyVTo2Ko
Nektere maji dokonce hook na GPS pozici, pripadne s kamerou to jde
natrasovat, aby to litalo presne tam kde chce uzivatel.
Kazdopadne u teto veci jsem se ptal: proc tak pozde :-) ?

LK