Wagner - Konec roku ve Fukusime

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 12 12:44:30 CET 2011

 12.12.2011, 12:30:25
No, vy na to zase koukate moc financnicky.
Pro mne, neb jsem asi po predcich zdedil nejakej kus selske natury,
je dum ve kterem bydlim predevsim tim mistem kde bydlim a v tom spociva
jeho hodnota. A pokud v nem budu moci bydlet nadale (trebas i s nejakou
prestavkou), tak ta hodnota zustava, bez ohledu na to, co rikaji poucky
obchodniku s nemovitostma.
Pokud bych na to chtel nahlizet financnicky, je tu stale moznost
domahat se kompenzace zpusobene skody u provozovatele elny.
A jak by se vam asi podnikalo, kdyby dodavky elektriny do vasi firmy
byly pouze nahodile a nedostatecne, zato petinasobne drahe ?
A co by rikali vase zelvicky a rybicky, kdyby meli teplo, jen kdyz
zafouka ?
JE rozhodne neni dokonala, rizika havarie, tu jsou, a nejde je
bagatelizovat, ale ja proste jinou schudnou alternativu nevidim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz