Celovka - vysledek

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 12 11:22:25 CET 2011

U te verze s 3AAA chybí měnič, LED jsou napájené pouze přes tranzistor a
odpor.
Při provozu z primárních článků to nevadí, potíž je při provozu z ACU,
kdy pokles napětí článku na 1,15V už znamená značný pokles svítivosti.
Takže se využije pouhá cca třetina kapacity článku.
Osobně vyzkoušeno :-(
JaKub