Wagner - Konec roku ve Fukusime

Pondělí Prosinec 12 11:13:03 CET 2011

Po přečtení článku mám dojem, že v Japonsku jsou i v politice reálně
uvažující lidi, kteří mají zodpovědnost. U nás by byla už polovina
zemědělské půdy oseta řepkou a nad tou druhou polovinou by byly
namontované solární panely. Teprv až po dalších volbách by si někdo
dovolil říct, že to sice nefunguje jak by mělo, ale ty naslibované
dotace stejně už vyplatit musíme. Myslím že japonci se k jaderné
energetice hodně rychle vrátí.
Anděl