Wagner - Konec roku ve Fukusime

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Prosinec 12 11:11:12 CET 2011

Cesky prumysl to je jedna velka katastrofa. Smog, jaderny spad z uhelnych
elektraren. Jake budou dlouhodobe nasledky pro prirodu a ldi?
U nas mame dve spatne varianty fosilni elektrarny nebo jaderne, kterou si
vybrat?
(Nemame morske pobrezi pro stavbu vetrniku a dostatek slunce.)

Michal Grgeor

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, December 12, 2011 11:01 AM
Subject: Re: Wagner - Konec roku ve Fukusime

No tak ja reagoval na tvrzeni, ze kydz to rachne (ne jak velka
pravdepodobnost je to u JETE) ze se toho zase az tak nestane.

Problem je, ze valna cast lidi na to kouka ciste technicky, jenze ten
problem je jinde - problem je, ze neco takoveho znici zivot (ne na pul
roku) ale na mnoho let nebo desitek let.

Kazdej kdo zazil povodne vi, ze nasledky vzrustaji s tim, jak dlouho
nefunguje bezny zivot a na jak velkem uzemi. Kdyz vas nepusti rok do
baraku, kde podnikate, mate vyrobu, kde bydlite, kam chodite nakupovat
atd., kdyz nebude vase firma rok fungovat tak jste v haji - vasi
zakaznici odejdou k nekomu jinemu.
Dalsi vec je, ze v podstate nemate ani kam odejit - vase investice do
nemovitosti jsou v haji - nikdo od vas nekoupi barak, byt a nebo za
takove penize, ze nemate sanci se nekam prestehovat.

P.S.: jinak prestoze ziju 25km od JETE tak ve strachu neziju, ale na
druhou stranu posrat se muze naprosto cokoliv a treba naprosto z
banalniho duvodu - nebylo by to poprve ani naposled
proto me reakce typu, ze se vlastne tak moc nestane (havarie ala F.)
trosku nadzvedla

Radek Vicek