OT - Plynova lahev

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Prosinec 11 22:53:00 CET 2011

Ano, do cca 200 - 250 baru se da vzduch pocitat jako idealni plyn a
nize uvedena rovnice plati s chybou mensi nez 1 %.

Co se tyka vahy, tak napriklad v typickem potapecskem "dvojceti" 2x12
L s maximalnim plnicim tlakem 300 baru naplnenem na 380 baru je skoro
10 kg vzduchu a to uz se pri transportu na zadech pozna :-)

Ales Prochaska