OT: Jen si pekne ty "in" telefony kupujte...

Snehulak snehulak na gmail.com
Neděle Prosinec 11 06:55:14 CET 2011

> No nechcem Vam moc kecat do debaty, ale myslim si, ze kazdy inzinier
> elektrotechniky podvedome vie a zije s presvedcenim, ze vsetka IT technika
> je na urovni hw a sw derava ako reseto. Tento fakt si bud dostatocne dobre
> neuvedomujete alebo ho zakryvate otazkou "Kto uz len po mne pojde... Koho
> uz len zaujima co robim..." a podobne. V poslednom stadiu si poviete, nech
> si beru co chcu a po case zistite, ze Vam to je uz uplne jedno a zacnete sa
> znovu venovat svojej primarnej praci, aj napriek tomu, ze nebudete pracovat
> [...]

Presne tak a hlavne mi to prijde trosku pokrytecke , kdyz potom sednu do
auta, ktere ma taky spoustu uzavreneho SW a zalezi na nem muj zivot, to
same letadla , vlaky atd... Takze to , ze si vyresim to cemu
rozumim(automechanik nebo ten co tomu rozumi si taky asi koupi auto o
kterem ma predstavu ze je bezpecne) neznamena , ze v ostatnich ohledech
jsem ta "ovce" o kterych to tu zacalo.

Taky mam android ten sledovaci  software tam nemam , ale vubec si nedelam
iluzi o tom , ze kdyby nekdo chtel muj zivot mapovat , ze diky tomu , ze
budu mit open moko telefon bude mit nedostatek udaju . Dneska je
rozpoznani spz trivialni zalezitost , kolik kde vsude je kamer atd...

Mimochodem znate DUQU ? Cerv ktereho objevili teprve nedavno , ale funkcni
je uz delsi dobu . To je hodne zajimava zalezitost a malo kdo o ni vi :

http://en.wikipedia.org/wiki/Duqu

snehulak