OT: Jen si pekne ty "in" telefony kupujte...

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Prosinec 10 21:46:36 CET 2011

Jak?

Kontrola na novou verzi snadmůže obsahovat jen komunikaci typu:

Máš?

Nemám!

A pokud by bylo

Máš?

Mám!

a následuje otevření prohlížeče s adresou třeba na SF, tak to není vůbec
žádný bezpečnostní problém.

:)

Jenže proč to dělat otevřeně, když po uzavřeném nejde zjistit, co tam chodí,
že?