Re: Jaký filesystém na 8GB SSD disk?

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Sobota Prosinec 10 21:16:21 CET 2011

Zdravím,

to je zajímavé, máte naměřené nějaké reálné přístupové rychlosti?

Nesouvisí to nějak se zarovnáním sektorů na fyzické paměťové prvky v SSD?
http://www.root.cz/clanky/optimalizace-prace-s-ssd-disky-v-linuxu/

Článek pojednává o Linuxu, nicméně obecné principy budou asi stejné (?)

Jinak na podzim jsem do notebooku nainstaloval SSD od Intelu a byla to
nejlepší investice do HW co jsem kdy udělal.. Start je časově řádově jinde,
odezva
systému taktéž..

jose