Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Prosinec 10 19:22:55 CET 2011

On 10.12.2011 16:55, Jaroslav Buchta wrote:
> Co je sloziteho na hozeni mokre umyte desky do misky s vodou a
> priplacnuti rezistu pod hladinou? Pak jen hromada ubrousku, vodu
> vytrit ke stranam

Miska s vodou, hromada obrousku, vytieranie, susenie a vsetko naokolo
zacakane vodou.

Predpokladam, ze pri pokusoch na sucho  najprv strhnete celu foliu a
potom sa s takou lepkavou foliou pokusate nieco robit. Co samozrejme
musi dopadnut uplne zle.

Ta folia pocas laminovanaia sa da vyuzit na to, aby fotorezist drzala
rovny a pri jej postupnom odstranovani ho ho udrziavala nasponovany.
Takze staci odokryt zhruba pol centimatra folie, tento odokryty kusok
prilepit na okraj dosky a potom tahat prstami za tu foliu po povrchu
dosky. Pritom ju treba prstami drzat nasponovanu. Rezist sa pomaly a bez
bublin uklada na dosku, druhou rukou ho treba rovnomerne a velmi jemne
pritlacat. Za minutu hotovo. Staci len prehnat laminatorom.

Ale ako som povedal, robte si ako chcete. Len nevyhlasujte svoje metody
za jedine spravne.

-m-