Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Sobota Prosinec 10 18:44:58 CET 2011

>. A samozrejme je otazka, aky ma vplyv zbytkova vlhkost alebo voda na
>prilnavost toho konkretneho fotorezistu?  Nebudu sa tenke spoje
>podleptavat, predoze rezist nebude na doske pevne drzat?
> Chci prejit na mokrou metodu, tak me to velmi zajima.

Praveze nie, jeden clanok bol na internete teraz to nemozem ani zasvet
najst, kde boli popisane vyhody mokrej cesty.
on ten fotorezist je "hygroskopicky"ma moznost pohltit tu vlhkost takze sa
potom velmi dobre prilnie ak su na doske nerovnosti.
takze je viac odolnejsi voci podleptanie ako suchov cestou.
Ja to ani nelaminujem. v dost teplej vode to na tu dosku pritacim a vytlacim
spod filmu vodu a necham potom aspon polhodinu aby to pohltilo tu zvisnu
vlhkost a osvietim....
m.