Re: Něco na pátek, bankomatový skimmer z 3d tiskárny

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 10 16:36:46 CET 2011

 10.12.2011, 16:32:21

Tchechise Sparkase ma mnoho bankomatu, ne na ulici, ale v jakesi
predsini svych pobocek. A mimo pracovni dobu jsou dvere zavrene a
otevrou se jedine kdyz protahnete kartu zehlickou u dveri.
No a nebo, si pockate, az nekdo od bankomatu odchazi, a chytite dvere
drive nezse zavrou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz