Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Sobota Prosinec 10 16:30:40 CET 2011

Take by me to zajimalo, ja to nejdriv zkousel nasucho, to se nedalo
vyhnout bublinam a jak se to jednou pritiskne silneji, uz se s tim
stejne neda nic delat a vrstva je poskozena, je to i zastudena docela
lepive a mekke. Vody jsem se bal ale nebyl s tim nejmensi problem,
drzelo to jak za sucha a prlocha bez jedineho kazu.
Mozna zalezi na typu rezistu, to je jasne

A chtel jsem jenom publikovat postreh, ze to chce opravdu spravnou
vlnovou delku pro expozici, citlivost mimo v obou smerech je mizerna. A
pod 1 minutu se mi zda zase hodne malo, v ruznych navodech se uvadi
jednotky minut pro tyto zarivky a vykony.
Dale u pozitivniho fotorezistu v amaterskych podminkach je problem s
nedokonalym krytim predlohy, IMHO vice vadi, kdyz budou prosvitajici
spoje potrhane a nespolehlive nez kdyz bude v izolacnich mezerach
sem-tam mustek, to se da pred i po leptani snadno proskrabnout.