Problem s platbou za zbozi z Ebay prostrednictvim PayPalu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Prosinec 9 23:17:07 CET 2011

A máte to zadarmo!

----- Původní zpráva -----
Od: "Ondra hwnews" <caha010 na gmail.com>

Volal jsem do banky a nechal kartu proverit zda ma povolene placeni po
internetu. Vysledek je ten, ze karta ma povolene placeni po internetu a
rovnou jsem se dozvedel, ze zadny pozadavek na inkaso z moji karty neprisel,
tedy ani takovy, ktery by musel byt zamitnut treba pro vysi presahujici
limit.
Kdyz se prihlasim na paypal, tak tam zadna polozka pohybu neni.
Ovsem na Ebay se mi dnes zacal zobrazovat symbol $ /podle me indikuje
zaplaceni/ a misto odkazu Pay now mam Leave feedback. Tracking number
vyplnene neni.

Pripravte Chocholouska...