Kolo s opravdu universalnim pohonem...

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 9 17:41:58 CET 2011

Jedno je to minimalne proto, ze podobne pohony (jet, pulzacni) jsou
naprosto zcestne. Pokud nejezdite pouze po rovine a asfaltu a nesnazite
se dostat do nejake knihy rekordu.

Ta turbina bude mit prinejlepsim tah nejakych 10kg - tak si spocitejte
do jak strmeho kopce to vyveze 100kg soustavu - clovek/kolo.

S pozdravem
Radek Vicek