OT: Jen si pekne ty "in" telefony kupujte...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Prosinec 9 15:37:07 CET 2011

Zdravím,
  tohle je celkem dost nafouknutá bublina, skoro jako kdyby byla okurková
sezóna :-).
  Každopádně u nás se má situace tak, že jsme si pro zajímavost stahli
dekodéry nebo ještě lépe použili shell a podívali se, zda jsou přítomny
inkriminované soubory, a nenašli jsme u nikoho nic (testováno asi na 8
androidech a snad dvou Iphonech). Byly všechny kupovány v Evropě.
  Věřím, že toto se může stát, pokud si koupíte brandovaný telefon v
USA, to ale udělá tady málokdo, neboť mu tu nebude fungovat, minimálně
na určitých pásmech.
  Neříkám, že to není sprosťárna, jen to, že u nás to naštěstí (zatím ?)
není tak žhavé.
  Zdraví Pavel.