OT: sw na animaci pomoci fotek, pro deti ?

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pátek Prosinec 9 09:16:06 CET 2011

Zdravím,

protože můj synátor (3. třída) se do toho taky zbláznil a dělá "animované filmy", tak
jsem řešil taky čím z fotek udělat film. Nakonec jsem použil nějaký převodník
tuším JPG2AVI, nebo něco podobného (když tak se podívám jak se to přesně jmenovalo).

Martin Locker