Problem s platbou za zbozi z Ebay prostrednictvim PayPalu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 22:49:44 CET 2011

Presne tak, ak sa zmeni ktorykolvek udaj (cislo, expiracia, CVV), treba
overit znova.

Este mi chyba informacia, ci z PayPal dosiel nejaky mail. Nezazil som
mail s chybou, ale potvrdenie platby chodi vzdy a hned. Dobra rada je aj
overit na internetbankingu svojej banky rezervacie, prip. uskutocnene
platby. Rezervacia PayPalom by sa mala objavit hned po potvrdeni platby
na PayPale. Ak rezervacie nie su, nic z uctu nebude stiahnute.

miro