Problem s platbou za zbozi z Ebay prostrednictvim PayPalu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 8 22:25:00 CET 2011

A není třeba znovu ověřit tu kartu? Mám pocit, že jsem s tím taky jednou
bojoval právě kvůli nové kartě. Já jsem naposledy platil v pondělí cca 500
USD a peníze dorazily prakticky okamžitě...