Problem s platbou za zbozi z Ebay prostrednictvim PayPalu

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 18:54:52 CET 2011

Problém bude s velkou pravděpodobností na straně Vaší banky.
Zkontrolujte zda se Vám něco odečetlo, případně nějaké logy o
neuskutečněných transakcích(tohle i na PP)  a samozřejmě nastavení,
kontrola platnosti a zda jsou karty aktivní.
S pozdravem,
		Miloš Dašek