Re: česká pošta

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 8 17:38:26 CET 2011

Původní zpráva ze dne 8.12.2011 od Vladimir Nerud:

> Dobry vecer, kez by tomu tak bylo, ale u nas v Brne se asi nic
> nezmenilo.

To ti vůbec nezávidím. Moje mnohaleté zkušenosti s posíláním zásilek
Českou poštou jsou takové, že Brno je tou nejhorší destinací v celé
ČR. Nikde po republice nemám tolik problémů s doručováním jako v Brně.

> Myslite, ze s tou svoloci pohne stiznost tomu jejich ombudsmanovi?
> Nebo jak se ucinne branit?

Můžu tě ujistit, že na brněnské pošťáky jsem už napsal tolik stížností
(přes všechna možná ředitelství), že bych je možná ani nespočítal. Tam
pomůže snad už jen to, kdybys někomu konkrétnímu nakopal zadnici :-)
Jinak nevím.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601