česká pošta

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 8 16:52:27 CET 2011

Stezujte si u vedouci posty, ktera to dorucuje. Pokud se Vas budou
snazit odbyt tak at vam daji primo cislo na oblastniho manazera pro
prepravu. Nechtejte ani sepsat stiznost - verte ze kdyz vynadate tomu
sefovi, ze se postara, lepe nez kdyz nekdo nekde zalozi papir.

Jinak si nedelejte iluze. Pred ctrnacti dny jsem si nechaval balik
posilat do prace Toptransem. Na baliku schvalne dorucovaci adresa do
prace. Telefon dopoledne ze je u me doma ze nejsem. Ja na to ze nejsem
kdyz balik ma privezt do prace. On ze na baliku je adresa domu. Tak jsem
rekl at to vezme na depo. Jel jsem tam z prace - cca 5km pres mesto -
prijel jsem 16:15. U prepazky jsem byl sam - sedeli tam tri zensky.
Odchazel jsem 16:45. Celou dobu se vypisovaly papiry a valnou cast doby
se hledal balik.
A jako perlicka - na baliku dorucovaci adresa do prace, fakturacni domu.
Na muj dotaz nikdo samozrejme nic nevi proc a jak - ridic je uz pryc.
Desim se toho ze by predemnou byli treba tri lidi.

S pozdravem
Radek Vicek