Problem s platbou za zbozi z Ebay prostrednictvim PayPalu

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 16:39:01 CET 2011

Zdravim vsechny, koupil jsem si v Cine desticku logickeho analyzatoru a
nedari se mi zaplatit. Paypal ucet mam overeny, udaje o karte sedi. Kdyz dam
zaplatit, proklikam se nekolika okny az k potvrzeni platby, tak mi nakonec
napisi, ze platba byla uskutecnena. Zadny email neprijde. Kdyz ale kouknu i
po dvou dnech na Ebay, tak je stale nezaplaceno. Kouknu tedy na PayPal a tam
take neni zadna polozka v rizeni, nebo vyrizena.

Jedine co mi neni uplne jasne je hlaska pri platbe You are paying with
PayPal
PayPal does not share your bank account or credit card information with the
seller.

Nesetkal jste se s tim nekdo ?

Uz opravdu nevim.
Ondra